اینستاگرام در روز گذشته، اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های جدید بخش Stories خود منتشر کرد که هر کدام از آنها می‌توانند روی مسیر فعالیت کسب‌وکارها در این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی بگذارند. در ادامه به معرفی این سه ویژگی می‎‌پردازیم که البته یکی از آنها به صورت آزمایشی در دست تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام قرار گرفته است

– بومرنگ:

پای بومرنگ‌ها هم به Stories باز شد و از این به بعد همه کاربران این بخش اینستاگرام می‌توانند به صورت مستقیم و در خود اپلیکیشن اینستاگرام به ساخت بومرنگ‌های جذاب بپردازند. خاصیت این بومرنگ‌ها این هست که افراد و کسب‌وکارها می‌توانند عادی‌ترین رویدادهای روزمره را به یک محتوای جذاب و متفاوت تبدیل کنند.

ویژگی‌های جدید بخش Stories را بشناسید

برای ساخت بومرنگ در بخش Stories باید پس از فعال‌سازی دوربین گوشی هوشمند خود، حالت تصویر برداری که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود را از حالت Normal به Boomerang تغییر دهید. به این منظور هم کافیست که انگشت خود را در پایین صفحه قرار داده و آن را به سمت چپ بکشید.

– عنوان کردن نام یک حساب کاربری:

افراد و کسب‌وکارهایی که به Stories علاقمند هستند، از این پس می‌توانند حساب کاربری افراد درون عکس یا ویدیو خود را روی هر Story عناون (Mention) کنند و بازدیدکنندگان هم می‌توانند اطلاعات حساب کاربری فردی که نامش عنوان شده را ببینند.

افراد یا کسب‌وکارهایی که نام حساب کاربری آنها در یک Story عنوان می‎‌شود، از طرف فرد مقابل پیغامی دریافت می‌کنند و به آنها مستقیما اطلاع‌رسانی می‎‌شود که حساب کاربری آنها در یک Story عنوان شده است.

ویژگی‌های جدید بخش Stories را بشناسید

– قرار دادن لینک در هر Story:

این امکان که فعلا به صورت آزمایشی و محدود فراهم شده است، به حساب‌های کاربری Verify شده این امکان را می‌دهد که بتوانند در هر Story خود یک لینک قرار دهند و افراد با کلیک بر دکمه فراخوان See More، وارد لینک مربوط به آن Story شوند.

به زودی آموزش مربوط قرار خواهد گرفت

***